THIS BLOG IS MOVED - Read it on Facebook instead!

Saturday, September 11, 2010

I had two parrots on my shoulders!

Last Friday was National Day here in Gibraltar. It was really nice and a fantastic sense of humor added into it. I also got inhabited by two crazy parrots and got to watch when 30 000 balloons was released into the air. I also caught it on video! Twist your heads and have a look!




It was a great day with Kai, Phil & his parents (and parrots) as well as Vlada, Anke, Nicky and so on. Started off with some English Breakfast at Nelsons, then headed to the main town center thingy and watch some official and political stuff. After this we walked around a bit in town before we started partying. See some pictures below from the celebration:






2 comments:

  1. Hej, jag just fick ett erbjudande från pokerstrategy.com, positionen Junior Manager, lönet verkar vara bra (1500-1600e/månad), men jag är inte alls intresserat av poker eller känner till reglerna. I alla fall sa de att jag har bra chanserna att få jobbet. Skulle du kunna rekommendera mig jobbet även om jag är nöjd med min nuvarande position där jag bara sitter i kundtjänst och njuter av att jag har inte så mycket att göra (även nu är jag på jobbet). Jag är mest intresserad av jobbet efterom lönehöjning, mitt nuvarande lön är bara 1000e, men också min hyra är bara 150e per månad i en jättebra lägenhet.

    ReplyDelete
  2. kanske min fråga var inte så bra ställt. Jag skulle ha bara velat fråga din åsikt om tycker du att jobbet är bra för dem som har mycket erfarenhet av denna typ av arbetet, kundtjänst och översättningar, men ingen aning om hur man spelar poker? Positionen skulle vara Junior Manager? Är den en tråkig position eller nåt som är lätt att njuta av om du vet eller har observerad?

    ReplyDelete

Would be awesome if you let me know who is commenting ;)

Top 3 Posts This Week!